Bohaterowie:


Bohaterowie opowiadania:




Alison Evans

,, Nie jestem wredną suką. Wiele osób wnioskuje to po tym jak się zachowuję. Niewiele wie, dlaczego taka jestem. Nawet mój brat. Kocham go, ale czasami mam ochotę wysłać na księżyc. Ciągle uważa mnie za małą pięcioletnią dziewczynkę. Musi zrozumieć, że w końcu dorosłam...''



Ingrid Palladin

,, Życie bez ryzyka- to nie życie. Jeżeli nie będziesz się odpowiednio bawić- zginiesz. Pamiętaj o tym. Nieważne gdzie, nieważne jak- ważne, że ze mną''



Niall Horan

,, Nie było mnie, kiedy najbardziej mnie potrzebowała. Wiem, i żałuje tego, ale czasu już nie cofnę. Teraz muszę zmierzyć się z jej ''skorupą''. Czuję, że pod nią znajdę moją małą kochaną dziewczynkę, moją dawną Al...''


Louis Tomlinson

,,Życie takie łatwe nie jest. Przekonałem się o tym wiele razy. Może w końcu mi się uda i znajdę to czego tak naprawdę szukam? Alison już się udało. Zazdroszczę jej. Jest jak kot- zawsze spada na cztery łapy.''


Liam Payne

,, Dziewczyna jest zagubiona, ja to widzę. Boi się, ale próbuje zakryć to maską obojętności i wrogości.  Chce pokazać, że doskonale sobie poradziła bez brata. W rezultacie jest zupełnie inaczej...''


Zayn Malik

,, Evans doskonale wie co ma robić, żeby mnie porządnie wkurwić. Nienawidzę tego, że muszę robić za jej ''niańkę'' ale z drugiej strony, trochę mnie to pociąga. Bez niej moje życie nie byłoby takie ekstremalne jak teraz. Tak, wiem, że kocha swojego brata. Chociaż okazuje to w dziwny sposób...''


Harry Styles

,, W  życiu nie spotkałem takiej dziewczyny. Nie patrzy za siebie, żyje chwilą. Nie martwi się konsekwencjami, idzie naprzód. Nieraz krzywdząc przy tym innych...''



Eleanor Clader

,, Alison jest dziwna. Widać po niej, że zrobiła się taką ''księżniczką'' Ma w dupie to co inni myślą. Nienawidzę jej''


Danielle Peazer

,, Nie przejmować się innymi i iść do przodu, nawet jak jakieś cholerstwo będzie ciągnęło cię w dół. Ona potrafi zmotywować człowieka!''


Perrie Edwards

,, Nie lubi, kiedy ktoś wytyka jej błędy. Wtedy nie jest już idealna, a za taką chce uchodzić. ''


Barbara Palvin

,, Szalona. Po prostu szalona. Nic więcej nie trzeba dodawać. Jest taka jaka jest- sobą''


Kendall Jenner

,, Jeżeli ty nie zmienisz nastawienia do życia, ono zmieni ciebie. Al, robi wszystko, żeby to życie się zmieniło nie dotykając przy okazji jej.''




Chan Song

,,To mądra dziewczyna. Popełnia błędy jak każdy, ale zawsze znajdzie wyjście z sytuacji. Jest dla mnie jak młodsza siostra...''


Erick Morgan

'' Kiedy ją poznałem, była małą przestraszoną dziewczynką, prześladowaną w szkole. Cieszę się, że mogłem przyczynić się do tego, że stała się o wiele silniejsza.''




Zack Morgan

'' Widziałem ją, gdy płakała, przez tą sukę w szkole. Jest dla mnie jak siostra, nie pozwolę jej nikomu skrzywdzić!''



Caleb Smith

'' Kolejna łatwa zdobycz''




Nick Smith

''Szkoda mi jej. Nic nie zrobiła, a jednak cierpi...''



Justin Laine

''Jeśli ma nam zapewnić rozrywkę, to czemu nie?''




Harriet Laine

'' Spotkałyśmy się w dziwnych warunkach... ale wiem, że mogę jej ufać. Nie mam pojęcia w co mój brat jest zamieszany, ale nie pozwolę skrzywdzić Alison. ''

11 komentarzy:

  1. nienawidze tej suki palvin !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. jestes ponebana dziecko!! Serioo! Sama jestes suka! Nie znasz jej wiec dlaczego ja wyzywasz. Okey! Nie zmuszam cie abys ja uwielbiala, lubila. Ale zwykly szacunek wystarczy!!!

    Ja np: jestem LS. Ale to nie oznacza ze wyzywam El od suk, dziwek itp. Poprostu nie lubie El. Ale okazuje jej szacunek. + jest bardzo piekna !!

    Wiec dziecko zastanow sie i nie wyzywaj nikogo!! Fajnie by bylo gdyby ktos na cb tak mowil?? No wlasnie. Niee! Wiec stul pysk i zachowuj sie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak nazywa się aktor który gra Nivea?
    PS super blog!♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Cody Christian
      Gra w PLL :D

      Usuń
    2. A nie w TVD

      Usuń
    3. Ahhhhh.... Faktycznie, matko jedyna oni mi się mylą :P

      Usuń
  4. Kto gra Justina?
    Nie moge wyswietlic zdjecia :(((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Daniel Gillies. Dziękuję za zwrócenie na to uwagi! Już wstawiłam zdjęcie ;)

      Usuń
  5. Jak naprawdę nazywa się Harriet i Ingrid?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze?
      Nie mam pojęcia xP Po prostu wpisałam w google ''dziewczyna z rudymi włosami'' i ''dziewczyna z kolorowymi włosami'' i wybrałam akurat te zdjęcia...

      Usuń